top of page

משפחת שאול - גבעת עדה

בבית הכי חשוב זה התוצאה. התוצאה היא במידה רבה עניין של טעם - התוצאה שלנו מדהימה, אנחנו מאוד מרוצים ומזמינים אתכם לראות ממה....

בבית הכי חשוב זה התוצאה. התוצאה היא במידה רבה עניין של טעם - התוצאה שלנו מדהימה, אנחנו מאוד מרוצים ומזמינים אתכם לראות ממה.... אבל עד שיש בית יש תהליך ארוך, חלקו מרתק, חלקו מעייף ואפילו מעצבן. נספר קצת...

בית זה פרויקט של מליוני שקלים שכולו נבנה בידיים. בבית יש המון בעלי מקצוע, גורמים, אנשים שצריך לתאם, להביא, להזיז, להתחשב - יוני מצליח ליצור באתר הבניה אווירה חיובית של צוות עבודה מחוייב ומקצועי, שעובד יחד לטובת מטרה משותפת. מצאנו שאווירה חיובית זו מאוד מסייעת לבניה, לצמצום בעיות ולהתמודדות עם בעיות כשהן בכל זאת קיימות.

יוני הוא קודם כל בן אדם. אחר כך הוא מקצועי, ישר, אמין, וזמין בכל שלב ובכל זמן. תמיד ענייני, תמיד עם נכונות לקדם, לפתור, תמיד לטובת העניין ותמיד מפגין חשיבה קונסטרוקטיבית נטולת כעסים ונטולת אגו.

במהלך הבנייה היו לנו כל מיני שגעונות, שינויים ובקשות - לסגור חלון אחד ולפתוח חלון במקום אחר, לחכות חודש לטובת בלטות שאשתי התעקשה שיגיעו מדרום מזרח אסיה, לשבור רצפה על מנת להכניס מערכת מים אפורים ועוד ועוד... בכל המקרים האלו יוני היה שם. קשוב, חיובי, יוזם ומקדם.

הביטוי מפקח הוא שגוי. יוני למעשה בנה את הבית, וההבדל היחיד בין קבלן מפתח למפקח היה שאנחנו חתמנו על החוזים עם בעלי המקצוע (יוני הביא מספר הצעות בכל פעם וגם אנחנו מידי פעם הבאנו בעל מקצוע משלנו). ליוני יש גמישות בבחירת בעלי המקצוע לפי טווח מחירים שאנחנו הגדרנו, וכך יכולנו לשלוט באיכות הביצוע, לפי מה שהיה חשוב לנו. למשל, יש רצפים ב 120 ש"ח למטר ויש רצפים ב 350 ש"ח למטר וברור שיש הבדל באיכות...

אנחנו גרים בבית כבר שנה, עברנו טופס 4 בתוך חודש, בלי בעיות כי הכל היה מקצועי ולפי התקן. עברנו גם חורף גשום והבית מתפקד למופת.

לסיכום, נחזור על הכל בקיצור: יש לנו בית מדהים, יוני בנה אותו ואם היינו צריכים לבנות אותו שוב - יוני היה עושה את זה עבורינו".

משפ' שאול

גבעת עדה

Power in Numbers

30

Programs

50

Locations

200

Volunteers

Project Gallery

bottom of page